סקר מנדטים - דוד גוברין - לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. ×'חירות 2020 - סקר מנ×
×'חירות 2020 - סקר מנ×"טים של 103FM: ×"תיקו נשמר | מערי×' from images.maariv.co.il
לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק.

סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. ×—×™: ×
×—×™: ×"ר×' שמואל אלי×"ו על מעלת×" של ירושלים. צפו - סרו×'ים from www.srugim.co.il
לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה.

סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק.

סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. 103FM - ניסים משעל - סקר ×
103FM - ניסים משעל - סקר ×"רמטי: 48% תומכים ×'פסילת מועמ×"ות from 103fm.maariv.co.il
סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. הליכוד בראשות נתניהו נוסק, וגדעון סער נמחק. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים.

סקר מנדטים - ×"ו×" ×'ו×'רין - לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. סרוגים | סקר מנדטים שנערך לרגל פתיחת כנס החורף, מעלה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לאבד תמיכה. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד .